Welcome to رهروان ارتش

از اینکه انجمن ما را برای مطالعه انتخاب کردید از شما متشکریم. 

برای استفاده از امکانات انجمن و برقراری رابطه دوستانه با دیگر اعضا لطفا در انجمن ثبت نام کنید

با تشکر

aircraft ma

کاربر
  • Content count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

861 Excellent

About aircraft ma

  • Rank
    کاربر معمولی
  • Birthday ۹۰/۱۲/۳۱

Contact Methods

  • جنسیت مرد
  • Yahoo antraktika@yahoo.com

Profile Information

  • شهر shiraz & marvdasht

Recent Profile Visitors

219 profile views
  1. salam be tamam azizanbaad az modatha omadam keili az azizan ro didam vaghan yade anjoman ganj jange bekheir hanooz kheili az doostan mesle kalafe jan hata axe profile ro avaz nakardan marhaba bebakhshid namidoonestam in harfa ro koja bezanam yadam nabood baad farsi betipam
  2. تشییع پیکر پاک شهید خلبان حمید عفیفی پور در مرودشت با حضور مردم ولایتمدار و مسئولان مرودشت و کارکنان نیروی هوایی ارتش در فارس و سیستان و بلوچستان پیکر پاک شهید سرهنگ خلبان حمید عفیفی پور در مرودشت تشییع شد. به گزارش خبرگزاری فارس http://www.farsnews.com/' rel="external nofollow"> از مرودشت، پیکر مطهر شهید سرهنگ خلبان حمید عفیفی پور با برگزاری مراسم ویژه نظامی از سوی جمعی از کارکنان پایگاه شهید دوران شیراز و با حضور کم سابقه و گسترده مردم و مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین جمعی از همکاران و هم سنگرانش، در جوار مقبره حضرت ایوب نبی (ع) این شهرستان به خاک سپرده شد. به گزارش فارس، شهید سرهنگ خلبان حمید عفیفی پور دو روز گذشته در پی بروز نقص فنی در هواپیمای f4 آموزشی، جنگی خود قصد فرود اضطراری بر روی یکی از جاده های منتهی به کنارک سیستان و بلوچستان را داشت که به علت ازدحام و تردد خودروهای عبوری درعین حال مانور بر روی جاده و فراهم آوردن تمهیدات فرود، برای جلوگیری از برخورد هواپیما به یک خودرو باری تصمیم به انحراف آن به سمت دیگر جاده میگیرد که به علت عدم کنترل هواپیما ضمن برخورد با زمین دچار آتش سوزی شده و متلاشی میشود. در این سانحه وی و سروان کمک خلبان علی بلورخانی ساکن تهران به درجه رفیع شهادت نائل میشوند. این هواپیما متعلق به پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مستقر در کنارک بود. انتهای پیام/2448/ش10
  3. سرهنگ عفیفی همشهری بنده بودن خدا به خانوادشون صبر بده
  4. سربازی

    هنوزم هستم تازه اولشه
  5. سربازی

    اقا ما روز اول بر خلاف بقیه ک با کیف و چمدان وخوراکی اومده بودن فقط با 1 قاشق توو جیبم رفتم پایگاه دیگه شدم گاو پیشونی سفید سروان---- همش میگفت اون سربازه ک از خونه انداختنش بیرون کجاس؟
  6. سربازی

    یک شب نیمه شب از خواب پریدم ازc130 بیرون پریدم چترم وا نشد کمکی کشیدم به زمین رسیدم دشمن رو دیدم سینه اش دریدم گفتم دشمن اینجا ایرانه بیشه شیرانه پدافند هوایی محافظ ایرانه بارابارا بومبا بارا بارا بومبا هگ هاپ هگ ه هپ هگ ای پادگان خبر دار ای پادگان خبر دار گروهان شیرودی/کشوری/چمران آمد به میدان آی آمد به میدان هگ هاپ هگ ه هپ هگ گو یا علی مددحیدر مدد حیدر مدد ای ساقی کوثر مدد ای فاتح خیبر مدد هگ هاپ هگ ه هپ هگ 4-3-2-1 ایمان انظباط آموزش این است شعار ارتش هگ هاپ هگ ه هپ هگ روحیه عالیه عالیه روحیه
  7. اقای سانسور؟
  8. خوشبختانه تلفات جانی نداشته
  9. کاپیتان ایزد پناه و کاپیتان برقعیان هدایت این هواپیما رو بر عهده داشتند و هر دو از خلبان های بسیار خوب بودند و کاپیتان ایزدپناه رئیس عملیات پرواز هسا هم بودند و در نیروی هوایی از خلبانان زبده به شمار می رفتند که روحشان شاد و یادشان گرامی باد. اسامی مجروحان سانحه: بیمارستان پیامبر: شهربانو شوکتی 28 ساله امیر مزرعتی 30 ساله علی دالوندی 30 ساله عزت بابایی 60 ساله محمد یاری مزرعتی یک ساله مجروحانی که در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری شده‌اند شامل افراد زیر هستند: تیمور خسروی 3 ساله مصطفی مزرعتی 28 ساله زهره شکاری 25 ساله ‌مجروحانی که در درمانگاه ساها بستری شده‌اند شامل افراد زیر هستند: محمد عابدزاده مریم رهنما که از این افراد خانم شکاری و آقای مزرعتی به دلیل سوختگی بسیار شدید به بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری انتقال یافتند.
  10. نمیدونستم ناراحت میشید من پاکش کردم شما هم نقل قول رو پاک کنید
  11. اینم علی اقا خوشتیب کمک زبونم لال فیسبوک مچشو گرفتیم
  12. س اره دیگه مگه در انجمن گنج جنگ ب عنوان گرافیست نبودید؟
  13. علی اقا عکستو میزاری یا بزارم
  14. یعنی NDI ( تست قطعات با روش های غیر مخرب مثل مایعات نافذ و اشعه ایکس و ...برای پیدا کردن هرگونه عیب و ترک در قطعات) با پرتو ایکس انجتم نشده؟
  15. اگر گفته کشاورزان در مورد خروج اتش از موتور صحت داشته باشه احتمالا کار از stall هم گذشته و به surge رسیده و میتونه دلیل بر سوختن علفزار ها هم همین سارج موتور بوده باشه و low pass هم ب دلیل از دست دادن موتور ناخواسته بوده باشه با کمال احترام جناب دستان شما بر چ اساسی با قاطعیت میگید جنگنده مشکلی نداشته؟