Welcome to رهروان ارتش

از اینکه انجمن ما را برای مطالعه انتخاب کردید از شما متشکریم. 

برای استفاده از امکانات انجمن و برقراری رابطه دوستانه با دیگر اعضا لطفا در انجمن ثبت نام کنید

با تشکر

AMINI/NASAB

خلبان پیشکسوت
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

308 Excellent

About AMINI/NASAB

  • Rank
    Amin
  • Birthday ۶۴/۰۶/۲۰

Contact Methods

  • جنسیت مرد

Profile Information

  • شهر تهران

Recent Profile Visitors

204 profile views
  1. با سلام فكر مى كنم بهترين طراحى با توجه به ماموريت اصلى F-14كه رهگيرى است همين شرايط فعلى است براى هريك از دو خلبان وظيفه اي خاص تعريف شده كه اگربجز اين بود F-14 تآمكت نبود لحظات در زمان مواجه شدن با هدف حرف اول را مى زنه بخصوص پرواز در ارتفاع پايين روى اب تما سيستم هاى رادارى موشكى وناوبرى از كابين عقب برنامه ميشود. درضمن توسط كارخانه سازنده هواپيماى دو كنترل براى اموزش پروازى خلبا نان ساخته شده بود ولى در كشور ما براى اموزش خلبانى F-14 از خلبانان با تجربه وپس از گذراندن اموزش شبيه ساز استفاده مى شود
  2. يوز ايرانى
  3. سلام كسى كه با رادار تجربه كار كردن را داره مى تونه تشخيص بده وتنظيم Reciver sensivity به دو صورت انجام مى شود يا به صورت اتوماتيك است كه انتخاب شده كه بهترين حالت است كه توسط كامپيوتر رادار كنترول مى شود حالت Manتوسط خلبان تنظيم مى شوكه كاملا تجربى است درضمن عامل اصلى ديگه زاويه برخورد امواج به زمين يا. أب است كه بايد توسط خلبان بدرستى تنظيم شود
  4. در رادارهاى پالس براى تشخيص تارگت اصلي در زماني كه كلاتر دريافتى توسط رادار زياد باشد حساسيت امواج دريافتى را خلبان كم مي كند وهمينطور برعكس
  5. دوست عزيز هواپيماى F-14مجهز به رادار پالس داپلر پيشرفته مىباشد وفقط تارگت هايي راكه داراى سرعت مي باشند دا نشان مى دهد وبقيه امواج اضافى كلاتر كه مربوط به رادارهاى قديمى پالس مى باشد را بر طرف كرده
  6. http://www.yjc.ir/fa/news/4762929/%D8%AC%D9%86%DA%AF%D8%AF%D9%87-%D9%81%D9%88%D9%82-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-f22-raptor-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%AF%D8%A7%D9%81%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3. جواب شما دوست عزىز بصورت كامل ذكر شده
  7. بعرض اين دوست عزيز برسانم هر كسي براى كاري اموزش ديده خلبان برأى كار عمليا تي پروازى با هواپيماى خاص ومهندسين فنى برأى انجام وظايف تعميراتى و نگهدارى اموزش ديده اند ولى در نيروى هوايى خلبان مى تواند در اين حوزه نيز اراعه طرح ويا مديريت نمايد
  8. كوه دماوند بهمن ٩٤